Geef je tijd

Er zijn meerdere manieren waarop je je kunt inzetten voor MARK.

Actie voeren: zet een campagne op binnen je eigen school, club, buurt of kerk. Denk bijvoorbeeld aan een sponsorloop, een goede doelen diner, een auto-was actie etc. Wij geven je alle ruimte om je idee uit te werken en kunnen je ondersteunen met promotie materiaal.

Een bezoek aan MARK’s farm in Tanzania:  waarom niet een gave vakantie naar het prachtige land Tanzania combineren met een bezoek aan MARK’s farm in Mangalali. Mangalali bevindt zich op 18 kilometer afstand van de safaristad Iringa in de zuidelijke hooglanden. Meerdere bedrijven bieden safari’s aan naar een van de mooiste nationale parken van heel Afrika, het Ruaha National park. Door enkele nachten op de boerderij te kamperen of te logeren in een van onze eenvoudige appartementen, krijg je een idee van ons project en tegelijkertijd ondersteun je ons werk. Alle inkomsten komen rechtstreeks ten goede aan MARK’s farm. Neem contact met ons op voor de verschillende mogelijkheden.

IMG_20170614_095951

Ambassadeur worden: als ambassadeur ben je MARK’s visitekaartje naar buiten. Je geeft voorlichting, stimuleert groepen om acties op te zetten in je eigen omgeving.